ام دی اف پاک چوب چیست؟


در میان انواع برند ام دی اف، پاک چوب از جمله برندهایی است که با سرعت در حال تسخیر بازار ام دی اف ایران است. البته کیفیت ام دی اف پاک چوب از دلایل اصلی این اقبال عمومی به این برند است. ولی نباید فراموش کرد که تولید ام دی اف پاک چوب از حجم زیادی برخوردار است. بنابراین تولیدات گروه صنعتی پاک چوب هم برای صادرات ام دی اف کفایت میکند و هم بازار داخلی کشور را تامین میکند.

وجود چندین کارخانه در کشور از جمله ام دی اف پاک چوب مشهد و ام دی اف پاک چوب خوزستان و در سال 1399 کارخانه ام دی اف پاک چوب تهران، پخش این محصول و رساندن به موقع سفارش ها به نمایندگی های پاک چوب را آسان تر کرده است. این میزان توزیع خرید ورق ام دی اف را نیز برای مشتریان ساده تر کرده است.


ثبات قیمت پاک چوب

قیمت ام دی اف پاک چوب بر روی بازار ام دی اف تاثیر گذار است و پایین نگاه داشتن قیمت این کالا رقابت انواع برندهای ام دی اف را تنگاتنگ کرده است. قیمت عمده ورق ام دی اف و قیمت ورق ام دی اف در بازار یکسان است و همه ی نمایندگی ام دی اف پاک چوب موظف به اعلام قیمت یکسان و اعلام شده از سوی دفتر مرکزی پاک چوب هستند.

ابعاد ام دی اف پاک چوب

پاک چوب به جز کاغذ ملامینه، سه محصول اصلی تولید میکند؛ صفحه کابینت با اندازه ی معمول 60عرض سانتی متر و طول 4 متر و 10 سانت که میتواند دو لب گرد یا یک لب گرد باشد (دارای ار) البته بنا به سفارش عرض 65 ،70 و بالاتر نیز تولید می شود.


هایگلاس پاک چوب که همچون دیگر برندهای هایگلاس اندازه 280 سانتی متر در 122 سانتیمتر دارد.
و ام دی اف پاک چوب با اندازه 366*183 سانتی متر.

کیفیت ام دی اف پاک چوب

همان طور که گفته شد شرکت پاک دکور تولید کننده ی کاغذ ملامینه است و بخش از محصول تولیدی خود را به دیگر برندها می فروشد. بنابر این در موضوع کیفیت کاغذ ملامینه حداکثر استاندارد را رعایت میکند. به ویژه درباره ی ملامینه سفید صابونی که در تولید ام دی اف بدنه کابینت و کلا اسکلت محصولات ام دی اف کاری مورد توجه است. به گونه ای که ام دی اف سفید صابونی با روکش تولید کارخانه پاک چوب و با پرس دیگر کارخانه ها و برندها نوعی استاندارد به شمار می آید.
اما درباره ی ام دی اف خامی که برند پاک چوب استفاده میکند؛ باید گفت که تمام محصولات پاک چوب از ام دی اف های خام تایلندی ساخته میشود. چه هایگلاس پاک چوب، چه ام دی اف روکش ملامینه و صفحه پاک چوب. پالت ام دی اف پاک چوب دارای کاور و سلفون بوده و در کنار ورق ام دی اف پاک چوب سریال تولید و مارک پاک چوب چاپ شده است.

در پایان درباره تنوع طرح محصولات پاک چوب، که در سالهای اخیر ام دی اف طرح سنگ و ام دی اف های طرح چوب جدید را به سمپل (کالیته رنگ) ام دی اف خود افزوده است.

ادمین
ژانویه 21, 2021