محصولات برند ایزوفام

ده سال پیش برند ایزوفام با قدرت وارد بازار چوب و ام دی اف ایران شد و به سرعت جای خود را با کیفیت مطلوب، تنوع رنگ و نوع برجستگی SD در میان مشتریان باز کرد. در آن زمان بیشتر برندهای ایرانی ام دی اف با روکش ملامینه را تنها با برجستگی اصطلاحا برفی تولید می کردند و برندهای ترکیه ای هم برجستگی اصطلاحا فریز و پوست تخممرغی. بنابراین ایزوفام توانست بعد از ام دی اف ایگر اتریش برند مطرح و قابل اعتماد چوب فروشان، نجارها (درودگران)، کابینت سازها و دکوراتورها شود.

شرکت ایزوفام پیوسته رنگ های جدیدی به سمپل خود اضافه و همچنان حتی در شرایط بحرانی قیمت ارز و کمبود مواد اولیه بدون وقفه تولید را ادامه داد و از سوی فروشندگان و بازرگانان به برند معتبر، قابل اعتماد و شاخص در بازار تبدیل شد. در زمینه ی تایید بین المللی شرکت ایزوفام گواهینامه Iso 9001 دارد.


در طول ده سال گذشته ایزوفام خط تولید نوار لبه یا اصطلاحا نوار پی وی سی را نیز اضافه کرد و PVC 16میل، 25میل و 32میل با ضخامت 1میلیمتر و 2 میلیمتر نیز تولید کرد.


در جهت تکمیل و پیشرو بودن در سال 1395 خط تولید لمینت ایزوفام کلیک ضدخش نیز آغاز به کار کرد، با توجه به عدم واردات پارکت از ترکیه برند ایزوفام جزو محدود برندهای موجود در بازار شده است. مغز خام مورد استفاده در پارکت ها معمولا HDF (High Density Fiber) تایلندی است.

کارخانه ایزوفام در سال 97 خط تولید هایگلاس ایزوفام را راه اندازی کرد و با بهبود کیفیت تولید و استفاده از مواد خام خارجی شامل ام دی اف خام واناچای تایلند با اندازه 28012216 و روکش هانوای کره ای جزو تامین کنندگان نیاز بازار هایگلاس شد.

یکی از تولیدات جدید ام دی اف در ایران، برجستگی سینکرونایز است؛ این برجستگی با عنوان پلاس + یا فرابرجسته نیز شناخته میشود و برجستگی آن از نمونه های SD بیشتر و با گره های چوب هماهنگ است. از آنجا که شرکت ایزوفام همواره در صدر است به فاصله 2 سال از اولین تولیدکننده MDFسینکروناز در کشور، محصول سینکرو ایزوفام را نیز به تولیدات خود افزود، با این تفاوت که برای اولین بار ام دی اف سینکرو را در اندازه ورق بزرگ با اندازه 3661831.6 cm تولید کرد. در حالی که اندازه معمول ورق های سینکرو برندهای دیگر 2801221.6 cm است.


برای دریافت قیمت ایزوفام با ما تماس بگیرید

آریا فرزامند
جولای 16, 2020