هایگلاس ای جی تی



مشهورترین برند هایگلاس ایران AGT است. بارها دیده شده تولیدکنندگان برای نشان دادن استفاده از بهترین کالای هایگلاس موجود، ای جی تی را به عنوان کالای مصرفی خود در تولید انواع کابینت، کمد، کتابخانه یا هر گونه دکور داخلی و دیوارپوش معرفی میکنند. همه ی اینها نشانگر کیفیت ای جی تی است.

ای جی تی ایران را چگونه میتوان شناخت؟


یک ورق هایگلاس ای جی تی 2800 میلیمتر طول 1220 میلیمتر عرض و 16 میلیمتر ضخامت دارد. در گذشته کنار ضخامت 16 میلیمتری ورق که ام دی اف خام آن دیده میشود شناسه ی تولید کالا چاپ شده بود. ولی در تولیدات جدید کارخانه ای جی تی این شناسه به پشت کالا (پت سفید پرس شده به پشت مغز خام هایگلاس) منتقل شده است. این شناسه شامل تاریخ و ساعت انجام یافتن تولید آن ورق هایگلاس است. از دیگر روش های شناسایی هایگلاس ای جی تی لوگوی محصول AGT است. با تاباندن نور ماورای بنفش قابل دیدن است. برای این کار میتوان از خودکارهای چک کردن اصالت اسکناس هم استفاده کرد. بجز کیفیت هایگلاس ای جی تی که معرف اصل بودن برند است سلفون دوم نیز اصالت کالا را نشان میدهد. روی این سلفون لوگوی AGT به صورت تکرار شونده چاپ شده است.


هایگلاس ای جی تی بر چه مبنایی گروه بندی میشود؟


آنچه امروز ما به عنوان هایگلاس agt می شناسیم در واقع فقط دربرگیرنده ی هایگلاس براق نیست. بلکه محصولات سافت تاچ را هم شامل میشود. سافت تاچ ها دقیقا برعکس هایگلاس کاملا مات هستند و البته دارای طرح نیستند و تک رنگ هستند. گاهی به آنها سوپرمات ای جی تی هم گفته میشود چون واقعا هیچ نوری در آن منعکس نمیشود.


در حال حاضر AGT سه گروه دارد. این گروه بندی علاوه بر این که برای شناخت، یافتن و کدبندی محصول کمک کننده است در قیمت هایگلاس ای جی تی نیز تاثیر دارد.

1-گروه یک بیشتر شامل تک رنگ ها است:
هایگلاس های رنگ فانتزی ای جی تی.
کدهای سوپرمات یا سافت تاچ ای جی تی.
مات برجسته.


2- گروه دو بیشتر شامل طرح چوب ها است:
هایگلاس های طرح چوب ای جی تی.
همچنین کدهای طرح سنگ ای جی تی.
دو کد برجسته که دالگالی گفته میشود.
استل خش دار ای جی تی.
ویو ای جی تی.


3- گروه سه بیشترشامل شاین دار یا اکلیل دار یا گلکسی ای جی تی است:
هایگلاس های شاین دار مات ای جی تی.
مات کشمیر.
همچنین هایگلاس های متالیک و گلکسی ای جی تی.
کدهای طرح چوب مات و برجسته.
کدهای فلزی خش دار و یک کد طرح سنگ.
طرح های پورت، لاین، کروکودیل.



سحر قاسمیان
دسامبر 10, 2020